U "Miscelatore Intensivu Metallurgicu di Pellettizzazione" hè unu di l'equipaggiamenti chjave in u prucessu di pruduzzione di pellettizzazione. Hè specificamente utilizatu per a miscelazione è a granulazione à alta intensità, alta efficienza è alta uniformità di materiali cum'è a polvere di minerale di ferru, u legante (cum'è a bentonite), u flussu (cum'è a polvere di calcare) è u minerale di ritornu.
Introduzione à u miscelatore intensivu di pelletizazione CO-NELE
Miscelazione uniforme: Assicuratevi chì diverse materie prime (in particulare leganti traccia) sianu distribuite uniformemente nantu à a superficia è à l'internu di e particelle di polvere di minerale, chì hè a basa per a successiva pellettizzazione è a qualità di pellettizzazione (forza, uniformità di a cumpusizione, proprietà metallurgiche).
Granulazione/pre-balling: Durante u prucessu di mischju forte, e particelle fini (polvere di minerale di ferru, legante, ecc.) si scontranu, aderiscenu è si agglomeranu trà di elle sottu l'azione di a forza meccanica è di a tensione superficiale di u liquidu (di solitu hè necessariu aghjunghje una quantità adatta d'acqua) per furmà piccule palle madri (o "quasi-particelle" è "micro-palle") cù una certa forza. Questu migliora assai l'efficienza di balling è a qualità di i pellet di a successiva macchina per fà palle à discu o cilindru.
Principiu di funziunamentu di a pelletizazioneMiscelatore Intensivu:
I cumpunenti principali di u miscelatore putente sò un rotore rotante à alta velocità (strumentu di miscelazione cù una forma specifica) è un serbatoiu di miscelazione rotante (barile).
U materiale hè sottumessu à un forte impattu, taglio, cunvezione è diffusione da u rotore à alta velocità in u tank di mischju. L'arnese di u rotore lancia u materiale versu u muru di u canna, è a struttura di u muru di u canna (cum'è u raschiatore fissu, u disignu di a piastra di rivestimentu) guida u materiale torna versu a zona d'azione di u rotore, furmendu una circulazione viulenta di materiale è un muvimentu cumpostu.
Questu input di energia meccanica d'alta intensità hè a chjave per distinguelu da i mixer ordinari o da i mixer tradiziunali. Pò rompe efficacemente l'agglomerazione trà e particelle di materia prima, superà a cuesione di u materiale è furzà e particelle di materiale à pruduce un muvimentu relativu viulente, ottenendu cusì una miscelazione assai uniforme à scala microscopica è prumovendu l'agglomerazione di particelle fini in palle madri.
Vantaghji di u miscelatore intensivu di pelletizazione:
Alta intensità di mischju: alta velocità lineare di u rotore (di solitu finu à 20-40 m/s) è alta densità di input energeticu.
Alta uniformità di mischju: Pò ottene una uniformità di mischju microscopica chì hè difficiule da ottene cù l'attrezzatura tradiziunale in un tempu assai cortu (di solitu decine di secondi à minuti), in particulare per a dispersione di cumpunenti traccia.
Granulazione à alta efficienza: Pò compie i dui passi chjave di mischju è pre-balling à u listessu tempu. E palle madri generate anu una dimensione uniforme di e particelle (di solitu in a gamma di 0,2-2 mm), una struttura densa è una bona resistenza, furnendu materie prime di alta qualità per u balling successivu.
Forte adattabilità: Pò trattà materiali di diverse dimensioni di particelle, diversa umidità è diverse viscosità, è hà una tolleranza relativamente alta per i cambiamenti di materia prima.
Alta efficienza di pruduzzione: tempu di miscelazione/granulazione cortu è grande capacità di trasfurmazione di una sola macchina.
Risparmiu energeticu: Ancu s'è a putenza d'entrata unica hè grande, per via di u cortu tempu di mischju è di u bon effettu, u cunsumu d'energia per unità di pruduzzione pò esse più bassu di quellu di i prucessi tradiziunali.
Migliurà i prucessi successivi: Fornisce materie prime più stabili per i prucessi di balling è di torrefazione, migliurà a velocità di balling, a resistenza di i pellet, l'uniformità è a pruduzzione, è riduce u cunsumu di legante.
Struttura compatta: Di solitu occupa una superficia relativamente chjuca.
Bona ermetica: Hè faciule d'ottene un funziunamentu chjusu, riduce a fuga di polvere è migliurà l'ambiente di travagliu.
Posizione in u prucessu di pruduzzione di pellets:
Di solitu situatu dopu à u sistema di batching è prima di u pellettizatore (discu o cilindru).
Prucessu basicu: bin batching → alimentazione quantitativa → mixer forte (miscelazione + pre-balling) → pelletizer (rotolamento di a palla madre in palle verdi qualificate) → screening → torrefazione → raffreddamento → pellet finiti.
U miscelatore metallurgicu forte per pellets hè l'equipaggiu standard di e linee di pruduzzione di pellets muderne, efficienti è à grande scala. Ottene una miscelazione ultra-uniforme è una pre-ballatura efficiente di i materiali in un tempu assai cortu applicendu energia meccanica d'alta intensità, ponendu una basa solida per i successivi prucessi di pellettizazione è torrefazione, è ghjoca un rolu vitale in u miglioramentu di a pruduzzione è di a qualità di i pellets è in a riduzione di i costi di pruduzzione (in particulare u cunsumu di legante). E so prestazioni influenzanu direttamente l'indicatori tecnichi è ecunomichi di tutta a linea di pruduzzione di pellets.
Data di publicazione: 30 di ghjugnu di u 2025