Sei metudi di mischju refrattariu è dui miscelatori di forza refrattaria

 

A maiò parte di e materie prime di materiali refrattarii appartenenu à i materiali di bismutu micca plastichi, è hè difficiule di trasfurmà in prudutti semi-finiti da elli stessi.Per quessa, hè necessariu d'utilizà un aglutinante orgànicu esternu o un ligatu inorganicu o un aglutinante mistu.E diverse materie prime refrattarii speciali sò sottumessi à un batching strettu è precisu per fà un materiale di fangu cù una distribuzione uniforme di particelle, una distribuzione uniforme di l'acqua, una certa plasticità è una forma faciule è prudutti semifiniti.Hè necessariu aduttà un prucessu di pruduzzione cù alta efficienza, bonu effettu di mischju è mischju adattatu.

miscelatori refrattarii

 

(1) Particella matching
U billet (mud) pò esse fattu in un pruduttu cù a più alta densità di massa, selezziunate una cumpusizioni di particella raghjone.In teoria, una sfera d'una sola dimensione di diverse centimetri è diversi materiali hè stata pruvata, è a densità di massa era praticamente a stessa.In ogni casu, a porosità era 38% ± 1%.Per quessa, per una bola di una sola dimensione, a so densità di massa è a porosità sò indipindenti da a dimensione di a bola è e proprietà di u materiale, è sò sempre stacked in una forma esagonale cù un numeru di coordinazione di 8.
U metudu teoricu di stacking di una sola particella di a listessa dimensione hà un cubu, una sola colonna oblicua, una colonna obliqua composta, una forma piramidale è un tetraedru.I varii metudi di stacking di a stessa sfera di grandezza sò mostrati in a figura 24. A relazione trà u metudu di depositu di particeddi singuli è a porosità hè mostrata in a Table 2-26.
Per aumentà a densità di massa di u materiale è riduce a porosità, si usa una sfera di particella ineguale, vale à dì, un certu nùmeru di picculi sfere sò aghjuntu à a grande sfera per aumentà a cumpusizioni di a sfera, è a relazione. trà u voluminu occupatu da a sfera è a porosità hè indicatu in a tavula.2-27.
Cù l'ingredienti di clinker, i particeddi grossi sò 4. 5 mm, i particeddi intermedi sò 0.7 mm, i particeddi fini sò 0.09 mm, è u cambiamentu di a porosità di clinker di u clinker hè mostratu in Figura 2-5.
Da a Figura 2-5, i particeddi grossi sò 55% ~ 65%, i particeddi medii sò 10% ~ 30%, è a polvera fina hè 15% ~ 30%.A porosità apparente pò esse ridutta à 15,5%.Di sicuru, l'ingredienti di materiali refrattari speciali ponu esse adattati in modu adattatu secondu e proprietà fisiche è a forma di particella di i materiali.
(2) Agente di ligame per i prudutti refrattarii speciali
Sicondu u tipu di materiale refrattariu speciale è u metudu di formatura, i leganti chì ponu esse usatu sò:
(1) Metudu di grouting, gomma arabica, polyvinyl butyral, hydrazine metil cellulosa, sodium acrylate, sodium alginate, è simili.
(2) U metudu squeezing, cumpresi i lubricanti, glicoli,
Alcohol polivinilico, metil cellulosa, amido, destrina, maltosa è glicerina.
(3) Metudu di iniezione di cera calda, i leganti sò: cera di paraffina, cera d'api, lubrificanti: àcitu oleicu, glicerina, acidu stearic è simili.
(4) Metudu di casting, agenti di ligame: metil cellulosa, etil cellulosa, acetate di cellulosa, butirral polivininicu, alcolu polivinilico, acrilico;plastificante: polyethylene glycol, dioctane Acidu fosforicu, perossu di dibutil, etc.;agenti dispersante: glicerina, acidu oleicu;solvente: etanol, acetone, toluene, è simili.
(5) Metudu d'iniezione, polietilene di resina termoplastica, polistirene, polipropilene, acetil cellulosa, resina propilenica, etc., pò ancu scaldà a resina fenolica dura;lubricante: àcitu stearic.
(6) Metudu di pressa isostatica, alcolu polivinilico, metil cellulosa, utilizendu liquidu di residuu di polpa sulfite, fosfatatu è altri sali inorganici quandu si formanu pellets.
(7) Metudu di stampa, metil cellulosa, dextrina, alcolu polivinilico, sulfite pulp waste liquid, sciroppu o diversi sali inorganici;polpa sulfite liquidu di scarti, metil cellulosa, gomma arabica, destrina o sali di l'acidu inorganicu è inorganicu, cum'è l'acidu fosforicu o fosfati.
(3) Admixtures per i prudutti refrattarii spiciali
Per migliurà certe proprietà di i prudutti refrattarii di spezialità, cuntrullà a cunversione di a forma di cristalli di l'articulu, riduce a temperatura di u focu di l'articulu è aghjunghje una piccula quantità di mistura à u furnish.Questi additivi sò principalmente ossidi di metalli, ossidi non metallichi, ossidi di metalli di terra rara, fluoruri, boruri è fosfati.Per esempiu, aghjunghjendu 1% ~ 3% àcitu boricu (H2BO3) à γ-Al2O3 pò prumove a cunversione.L'aghjunzione di 1% à 2% TiO2 à Al2O3 pò riduce assai a temperatura di u focu (circa 1600 ° C).L'aghjunzione di TiO2, Al2O3, ZiO2 è V2O5 à MgO prumove a crescita di i grani di cristobalite è diminuite a temperatura di u focu di u pruduttu.L'aggiunta di CaO, MgO, Y2O3 è altri additivi à a materia prima ZrO2 pò esse fatta in una suluzione solida di zirconia cúbica chì hè stabile da a temperatura di l'ambienti à 2000 ° C dopu u trattamentu d'alta temperatura.
(4) Metudu è equipaggiu per mischjà
Metudu di mischju seccu
U miscelatore in contracorrente forte inclinatu pruduciutu da Shandong Konyle hà un voluminu di 0,05 ~ 30m3, adattatu per mischjà diverse polveri, granuli, fiocchi è materiali di bassa viscosità, è hè dotatu di un dispositivu per l'aghjunzione è a spruzzatura di liquidu.

miscelatore intensivu

2. U mètudu mischjà Wet
In u metudu di mischju umitu cunvinziunali, l'ingredienti di diverse materie prime sò posti in un mixer planetariu equipatu di un liner protettivu per a macinazione fine.Dopu chì u slurry hè fattu, un plastificante è altri additivi sò aghjuntu per aghjustà a densità di fangu, è a mistura hè mischiata bè in un mixer planetariu di fangu verticale, è granulata è secca in un secadoru di granulazione spray.

Mixer planetariu
3. mètudu cumposti plastica
Per pruduce un metudu di cumpunimentu assai versatile per un pruduttu refrattariu speciale in biancu adattatu per a furmazione di plastica o a furmazione di fanghi.In questu metudu, diverse materie prime, additivi, plastificanti, lubrificanti è acqua sò mischiati bè nantu à un mixer planetariu, è poi mischiati è mischiati nantu à un mixer intensivu d'alta efficienza per sguassà e bolle in u fangu.Per migliurà a plasticità di u fangu, u fangu hè mischju cù u materiale stale, è u fangu hè sottumessu à a seconda mistura nantu à a machina di argilla prima di mudificà.Koneile produce miscelatori d'alta efficienza è putenti cum'è mostra quì sottu:
Mixer efficace è putente
Mixer à contracorrente
4. Metudu mixing semi-secca
Adatta per i metudi di mischju cù umidità più bassa.L'usu di u metudu di mistura semi-secca hè necessariu per i prudutti refrattarii speciali chì sò furmati in macchina da ingredienti granulari (ingredienti grossi, medii è fini in trè fasi).L'ingredienti sò realizati in un mixer di sabbia, un mulinu umitu, un mixer planetariu o un mixer furzatu.
A prucedura di mischju hè di prima mischjà seccu i diversi gradi di granuli, aghjunghje a suluzione aquosa chì cuntene l'aglutinante (inorganica o organica), è aghjunghje a polvera fina mixta (cumprese l'aiutu di combustione, l'agente di espansione è altri additivi).L'agente) hè mischiatu bè.U tempu di mischju generale hè 20 ~ 30 min.U fangu mischju deve impedisce a segregazione di particella è l'acqua deve esse distribuitu uniformemente.In casu di necessariu, u materiale di fangu deve esse intrappulatu bè durante u molding.
U cuntenutu di umidità di u fangu di u produttu stampatu hè cuntrullatu da 2,5% à 4%;u cuntenutu di umidità di u pruduttu mudificatu in forma di fangu hè cuntrullatu da 4,5% à 6,5%;è u cuntenutu di umidità di u produttu vibrante modelatu hè cuntrullatu da 6% à 8%.
(1) Prestazione tecnica di a serie CMP di miscelatori planetarii efficienti in energia prodotta da Kone.
(2) Prestazione tecnica di u miscelatore di sabbia bagnata
5. Mud mischjà mètudu
U metudu di mischju di fangu hè per a pruduzzione di prudutti ceramichi refrattarii speciali, in particulare u fangu di fangu per l'iniezione di gesso, u casting è l'injection.U metudu di u funziunamentu hè di mischjà diverse materie prime, agenti di rinforzu, agenti di sospensione, additivi è 30% à 40% d'acqua pulita in un mulinu di palle (mulinu di mistura) cù un rivestimentu resistente à l'usura, è mischjà è macina dopu un certu periodu di tempu., trasformata in un slurry di fangu per u molding.In u prucessu di fà u fangu, hè necessariu di cuntrullà a densità è u pH di u fangu secondu e caratteristiche di u materiale è i bisogni di u casting di fangu stessu.
Mixer putente à contracorrente
L'equipaggiu principalu utilizatu in u metudu di mischju di fangu hè un mulinu di bola, un compressore d'aria, una rimozione di ferru umitu, una pompa di fangu, un deaerator di vacuum, è simili.
6. Metudu mischjà Riscaldamentu
I leganti di paraffina è di resina sò sustanzi solidi (o viscosi) à a temperatura normale, è ùn ponu esse mischiati à a temperatura di l'ambienti, è deve esse riscaldatu è mischju.
A paraffina hè aduprata cum'è aglutinante quandu si usa u prucessu di casting in caldo.Perchè u puntu di fusione di a cera di paraffina hè di 60 ~ 80 °C, a cera di paraffina hè riscaldata sopra à 100 °C in u mischju è hà una bona fluidità.Allora a materia prima in polvere fina hè aghjuntu à a paraffina liquida, è dopu à mischjà è mischjà, u materiale hè preparatu.A torta di cera hè furmata da una fusione à caldo.
L'equipaggiu principalu di mischju per riscalda u mischju hè un agitatore cale.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2018
Chat in ligna WhatsApp!