Sei metudi di mischju refrattariu è dui miscelatori di forza refrattaria

 

A maiò parte di e materie prime di i materiali refrattarii appartenenu à i materiali di bismutu non plastichi, è hè difficiule di trasfurmalli in prudutti semi-finiti da soli. Dunque, hè necessariu aduprà un ligante organicu esternu o un ligante inorganicu o un ligante mischju. E diverse materie prime refrattarie speciali sò sottumesse à un batching strettu è precisu per fà un materiale di fangu cù una distribuzione uniforme di particelle, una distribuzione uniforme di l'acqua, una certa plasticità è una furmazione faciule è prudutti semi-finiti. Hè necessariu aduttà un prucessu di pruduzzione cù alta efficienza, un bon effettu di mischju è una mischja adatta.

miscelatori refrattari

 

(1) Currispundenza di particelle
A billetta (fangu) pò esse trasfurmata in un pruduttu cù a più alta densità apparente selezziunendu una cumpusizione di particelle ragionevule. Teoricamente, hè stata testata una sfera di dimensione unica di diversi pollici è materiali diversi, è a densità apparente era praticamente a stessa. In ogni casu, a porosità era di 38% ± 1%. Dunque, per una palla di dimensione unica, a so densità apparente è a porosità sò indipendenti da a dimensione di a palla è da e proprietà di u materiale, è sò sempre impilate in una forma esagonale cù un numeru di coordinazione di 8.
U metudu teoricu di impilamentu di una sola particella di a listessa dimensione hà un cubu, una sola colonna obliqua, una colonna obliqua cumposta, una forma piramidale è un tetraedru. I vari metudi di impilamentu di a sfera di a listessa dimensione sò mostrati in a Fig. 24. A relazione trà u metudu di deposizione di particelle singole è a porosità hè mostrata in a Tavula 2-26.
Per aumentà a densità di massa di u materiale è riduce a porosità, si usa una sfera di dimensione di particelle ineguale, vale à dì, un certu numeru di piccule sfere sò aghjunte à a grande sfera per aumentà a cumpusizione di a sfera, è a relazione trà u vulume occupatu da a sfera è a porosità hè mostrata in a tavula. 2-27.
Cù l'ingredienti di u clinker, e particelle grosse sò 4,5 mm, e particelle intermedie sò 0,7 mm, e particelle fini sò 0,09 mm, è u cambiamentu di a porosità di u clinker hè mostratu in a Figura 2-5.
Da a Figura 2-5, e particelle grosse sò 55% ~ 65%, e particelle medie sò 10% ~ 30%, è a polvere fina hè 15% ~ 30%. A porosità apparente pò esse ridutta à 15,5%. Benintesa, l'ingredienti di i materiali refrattarii speciali ponu esse aghjustati in modu adattatu secondu e proprietà fisiche è a forma di e particelle di i materiali.
(2) Agente legante per prudutti refrattarii speciali
Sicondu u tipu di materiale refrattariu speciale è u metudu di stampaggio, i leganti chì ponu esse aduprati sò:
(1) Metudu di stuccatura, gomma arabica, polivinil butirrale, idrazina metilcellulosa, acrilatu di sodiu, alginatu di sodiu, è simili.
(2) U metudu di spremitura, cumpresi i lubrificanti, i glicoli,
Alcolu polivinilicu, metilcellulosa, amidu, destrina, maltosiu è glicerina.
(3) Metudu d'iniezione di cera calda, i leganti sò: cera di paraffina, cera d'api, lubrificanti: acidu oleicu, glicerina, acidu stearicu è simili.
(4) Metudu di colata, agente legante: metilcellulosa, etilcellulosa, acetatu di cellulosa, polivinilbutirrale, alcolu polivinilicu, acrilicu; plastificante: polietilenglicole, diottanu, acidu fosforicu, perossidu di dibutile, ecc.; agente disperdente: glicerina, acidu oleicu; solvente: etanolu, acetone, toluene, ecc.
(5) Metudu d'iniezione, polietilene di resina termoplastica, polistirene, polipropilene, acetilcellulosa, resina di propilene, ecc., pò ancu riscaldà a resina fenolica dura; lubrificante: acidu stearicu.
(6) Metudu di pressatura isostatica, alcolu polivinilicu, metilcellulosa, aduprendu liquidu di scarto di polpa di sulfitu, fosfatu è altri sali inorganici quandu si formanu pellets.
(7) Metudu di pressa, metilcellulosa, destrina, alcolu polivinilicu, liquidu di scarto di polpa di solfitu, sciroppu o vari sali inorganici; liquidu di scarto di polpa di solfitu, metilcellulosa, gomma arabica, destrina o sali di acidi inorganici è inorganici, cum'è l'acidu fosforicu o i fosfati.
(3) Additivi per prudutti refrattarii speciali
Per migliurà certe proprietà di i prudutti refrattarii speziali, cuntrullà a cunversione di a forma cristallina di l'articulu, riduce a temperatura di cottura di l'articulu è aghjunghje una piccula quantità di mistura à a furnitura. Queste misture sò principalmente ossidi metallichi, ossidi non metallichi, ossidi di metalli di terre rare, fluoruri, boruri è fosfati. Per esempiu, aghjunghje 1% ~ 3% di acidu boricu (H2BO3) à γ-Al2O3 pò prumove a cunversione. L'aghjunta di 1% à 2% di TiO2 à Al2O3 pò riduce assai a temperatura di cottura (circa 1600 ° C). L'aghjunta di TiO2, Al2O3, ZiO2 è V2O5 à MgO prumove a crescita di i grani di cristobalite è abbassa a temperatura di cottura di u pruduttu. L'aghjunta di CaO, MgO, Y2O3 è altri additivi à a materia prima ZrO2 pò esse trasfurmata in una suluzione solida di zirconia cubica chì hè stabile da a temperatura ambiente à 2000 ° C dopu u trattamentu à alta temperatura.
(4) Metudu è equipaggiamentu per a miscelazione
Metudu di mischju à seccu
U miscelatore inclinatu à forte contracorrente pruduttu da Shandong Konyle hà un vulume di 0,05 ~ 30 m3, adattatu per mischjà diverse polveri, granuli, fiocchi è materiali à bassa viscosità, è hè dotatu di un dispositivu di aggiunta è spruzzatura di liquidu.

miscelatore intensivu

2. Metudu di mischju umitu
In u metudu cunvinziunale di mischju umitu, l'ingredienti di diverse materie prime sò posti in un miscelatore planetariu equipatu cù un rivestimentu protettivu per una macinazione fina. Dopu chì a pasta hè fatta, un plastificante è altre miscele sò aghjunte per aghjustà a densità di u fangu, è a mistura hè mischiata bè in un miscelatore planetariu di fangu à alberu verticale, è granulata è asciugata in un essiccatore di granulazione à spruzzu.

Mixer planetariu
3. Metudu di cumpusizione plastica
Per pruduce un metudu di cumpusizione assai versatile per un pruduttu refrattariu speciale adattatu per a furmazione di plastica o a furmazione di fanghi. In questu metudu, diverse materie prime, additivi, plastificanti è lubrificanti è acqua sò mischiati accuratamente in un miscelatore planetariu, è dopu mischiati è mischiati in un miscelatore intensivu à alta efficienza per eliminà e bolle in u fangu. Per migliurà a plasticità di u fangu, u fangu hè mischiatu cù u materiale vechju, è u fangu hè sottumessu à a seconda miscelazione in a macchina di argilla prima di u stampaggio. Koneile produce miscelatori à alta efficienza è putenti cum'è mostratu quì sottu:
Mixer efficiente è putente
Miscelatore à contracorrente
4. Metudu di mischju semi-seccu
Adattu per i metudi di mischju cù una bassa umidità. L'usu di u metudu di mischju semi-seccu hè necessariu per i prudutti refrattarii speciali chì sò furmati à macchina da ingredienti granulari (ingredienti grossi, medii è fini à trè stadii). L'ingredienti sò realizati in un miscelatore di sabbia, un mulinu umitu, un miscelatore planetariu o un miscelatore furzatu.
A prucedura di mischju hè di mischjà prima à seccu i vari gradi di granuli, aghjunghje a suluzione acquosa chì cuntene u legante (inorganicu o organicu), è aghjunghje a polvere fina mischiata (cumprese l'aiutante di combustione, l'agente di espansione è altri additivi). L'agente) hè mischiatu bè. U tempu generale di mischju hè di 20 ~ 30 minuti. U fangu mischiatu deve impedisce a segregazione di a dimensione di e particelle è l'acqua deve esse distribuita uniformemente. Se necessariu, u materiale di fangu deve esse intrappulatu currettamente durante u stampaggio.
U cuntenutu d'umidità di u fangu di u pruduttu pressatu hè cuntrullatu da 2,5% à 4%; u cuntenutu d'umidità di u pruduttu stampatu in forma di fangu hè cuntrullatu da 4,5% à 6,5%; è u cuntenutu d'umidità di u pruduttu stampatu vibrante hè cuntrullatu da 6% à 8%.
(1) Prestazioni tecniche di a serie CMP di miscelatori planetari à risparmiu energeticu prudutti da Kone.
(2) Prestazione tecnica di u miscelatore di sabbia umida
5. Metudu di mischju di fangu
U metudu di mischju di fangu hè per a pruduzzione di prudutti ceramichi refrattarii speciali, in particulare a pasta di fangu per u stampaggio à iniezione di gesso, u stampaggio à fusione è u stampaggio à iniezione. U metudu di funziunamentu hè di mischjà diverse materie prime, agenti di rinforzu, agenti di sospensione, additivi è da 30% à 40% d'acqua pulita in un mulinu à palle (mulinu di mischju) cù rivestimentu resistente à l'usura, è mischjà è macinà dopu un certu periodu di tempu. , trasfurmatu in una pasta di fangu per u stampaggio. In u prucessu di fabricazione di fangu, hè necessariu cuntrullà a densità è u pH di u fangu secondu e caratteristiche di u materiale è i requisiti di a fusione di fangu stessa.
Miscelatore putente in contracorrente
L'equipaggiu principale utilizatu in u metudu di mischju di fangu hè un mulinu à palle, un compressore d'aria, una rimozione di ferru umida, una pompa di fangu, un disaeratore à vuoto, è simili.
6. Metudu di mischju di riscaldamentu
I leganti à basa di paraffina è resina sò sustanze solide (o viscose) à temperatura nurmale, è ùn ponu esse mischiate à temperatura ambiente, è devenu esse riscaldate è mischiate.
A paraffina hè aduprata cum'è legante quandu si usa u prucessu di fusione à caldo. Siccomu u puntu di fusione di a cera di paraffina hè 60~80 °C, a cera di paraffina hè riscaldata à più di 100 °C in a miscelazione è hà una bona fluidità. Dopu, a materia prima in polvere fina hè aghjunta à a paraffina liquida, è dopu avè mischiatu è mischiatu cumpletamente, u materiale hè preparatu. A torta di cera hè furmata per fusione à caldo.
L'attrezzatura principale di mischju per scaldà a mistura hè un agitatore riscaldatu.


Data di publicazione: 20 ottobre 2018
Chat in linea WhatsApp!