CHS750 Bétonnière à double arbre à mélanger prêt à l'emploi Supérieur

CHS750 Bétonnière à double arbre Disegnu strutturale

1. Agite uniformemente: Diversi gruppi di lame di stirring sò staggered in u tamburinu di mischju in forma di round-groove, cusì chì a mistura hè sanu sanu in u tamburinu, è a mistura hè rapida è uniforme.

2. Struttura compatta: A porta di scaricamentu di a betoniera CHS750 hè guidata da un sistema idraulicu impurtatu.In cunfrontu cù a forma di trasmissione tradiziunale, hà e caratteristiche di una struttura compatta, un funziunamentu liscia è un posizionamentu precisu di apertura di a porta.

CHS750 betoniera doppia

3. Bella apparenza: Le bétonnière à double arbre horizontal CHS750 est compacte en structure.

4. Bona strettezza: CHS750 betoniera a doppia albero horizontale adopta trè sigilli, sigillamentu di quadru aggregatu è pompa di fornimentu d'oliu di u sistema idraulicu, chì ponu efficacemente impedisce chì l'arburettu di u collu principale sia purtatu rapidamente è pruvucannu perdite di slurry.

5. Cortu tempu di ciclu: a vitezza di a pala di u mixer generale hè di 26 rpm, è a vitezza di u beton mixer CHS750 duppiu horizontale hè 29,3 rpm.

6. Operazione cunvene: CHS750 beton mixer à doppia albero horizontale adopta assai automatizazione, s'ellu si tratta di carica, scaricamentu o fornitura d'acqua, è tutte e parti di cuntrollu di u mutore sò in a scatula elettrica, chì hè sicura è affidabile d'utilizà, faciule d'operazione è di mantene.

污泥混合机


Tempu di pubblicazione: Jul-03-2020
Chat in ligna WhatsApp!