In u grande calore, l'estate calda hè cuminciata. Questa hè una prova seria per e betoniere esterne. Dunque, in u calore di a stagione, cumu facemu chì e betoniere sianu fresche ?
1. Travagliu di prevenzione di u calore per u persunale di a betoniera
Per esempiu, u cunduttore di u carrettu elevatore deve fà attenzione à u travagliu di prevenzione di u calore, è pruvà à evità di travaglià à a temperatura più alta ogni ghjornu.
Avete bisognu di beie acqua ogni duie volte, è a ghjente anderà à travaglià alternativamente. O evitate u clima caldu à meziornu è accurtate u tempu di travagliu u più pussibule.
Pigliate a medicina anti-colpu di calore cum'è Dan umanu, oliu frescu, oliu di ventu, ecc. Implementate i prudutti anti-colpu di calore di ogni travagliadore.
2. Cuntrollu di a temperatura di u situ
Siccomu a betoniera funziona di solitu à l'aria aperta, hè necessariu spruzzà acqua nantu à u situ ogni ora per riduce a temperatura relativa di tuttu l'ambiente.
Tutti l'equipaggiamenti devenu evità l'esposizione à u sole u più pussibule, verificà i circuiti elettrichi spessu, è i lochi chì necessitanu oliu devenu esse riforniti in tempu per vede a dissipazione di u calore di u mutore, in modu da impedisce chì u mutore si brusgi per via di u surriscaldamentu.
A betoniera deve esse fermata in tempu per un certu periodu di tempu. U camion di betoniera deve ancu esse ispezionatu in tempu, è u camion deve esse mandatu in un ambiente frescu è ventilatu per verificà i pneumatici è rinfriscà u camion cisterna di béton.
3. U travagliu di prevenzione di l'incendii di a betoniera deve ancu esse fattu.
L'estintori è altri equipaggiamenti di u focu devenu esse verificati in tempu caldu è seccu, è i piani d'emergenza devenu esse fatti per a betoniera.
Data di publicazione: 16 d'aostu 2018
