Marca CO-NELE Tecnulugia Tedesca Betoniera Planetaria Vertical Shaft in vendita

Betoniera planetaria

 

 

Betoniera planetaria Dettagli

Cundizione: Novu

Locu d'Origine: Shandong, China (Continentale)

Marca: CO-NELE

Numero di mudellu: CMP500

Potenza di u Motore: 18,5 kW

Putenza di mischju: 18,5 kW

Capacità di carica: 750 L

Capacità di ricuperazione: 500 L

Velocità di mischju di tamburi: 35r/min

Modu di furnimentu d'acqua: Funzionamentu di a pompa d'acqua

Ciclu Periodu: 60s

Modalità di scaricamentu: Contornu idraulicu o pneumaticu

Dimensione: 2230 * 2080 * 1880 mm

Serviziu post-vendita furnitu: Ingegneri dispunibuli per u serviziu di machini oltremare

Culore: Lifting Optional

Potenza: 4kw Lifting

Velocità: 0,25 m/s

Nome di u produttu: Beton Mixer Planetariu

Potenza idraulica: 2,2 kW

 

 Descrizzione di u produttu

Mixer à béton planétaire à arbre vertical

Serie CMP Vertical Shaft Concrete Planetary Mixer adopta a tecnulugia tedesca è usata per mischjà u béton.Ùn hè micca solu appiicatu in u béton cumuni, u cimentu prefabbricatu, ma ancu in u béton d'altu rendiment.Hè di guida stabile, alta efficienza di mistura, mistura omogenea, mètudu di scaricamentu multiplu, spruzzatore d'acqua cuncepitu speciale è faciule da mantene è senza prublema di perdite. Hè largamente utilizatu in a produzzione di blocchi di costruzione è parti prefabbricate, è pò ancu esse usatu per pruduzzione di cemento armatu di fibre d'azzaru, cemento di culore è mortar cdry, etc.

 

Sistema di gearing

U sistema di guida hè custituitu da u mutore è l'ingranaggio di a superficia indurita.L'accoppiamentu flessibile è l'accoppiamentu idraulicu (opzione) cunnetta u mutore è u gearbox. U gearbox hè cuncepitu basatu annantu à a tecnulugia avanzata europea. Ancu in cundizioni strette di produzzione, u gearbox pò distribuisce a putenza in modu efficace è uniforme à ogni dispusitivu finale di mistura, assicurendu un funziunamentu normale, alta stabilità. è pocu mantenimentu.

Dispositivu di mischju

U mischju ubligatoriu hè realizatu da movimenti cumposti di estrusione è di rovesciatura guidati da pianeti è pale rotanti.I lame di mischju sò cuncepiti in una struttura di parallelogrammu (brevettata), chì pò esse girata 180 per riutilizazione per aumentà a vita di serviziu.U scraper di scaricamentu specializatu hè statu cuncepitu secondu a velocità di scaricamentu per aumentà a produtividade

 

 

Discaricamentu di u dispusitivu

Sicondu e diverse esigenze di i clienti, a porta di scaricamentu pò esse aperta da idraulica, pneumatica o da e mani.A quantità di a porta di scaricamentu hè di trè per l'apertura.È ci hè un dispositivu di sigillatura speciale nantu à u doo di scaricamentu per assicurà a sigillatura affidabile.

Unità di putenza idraulica

Una unità di putenza idraulica cuncepita speciale hè aduprata per furnisce l'energia per più di una porta di scaricamentu.In emergenza, queste porte di scaricamentu ponu esse aperte a manu.


Tempu di Postu: Settembre-10-2018
Chat in ligna WhatsApp!