O a mataupu e tatau ona mafaufau i ai i le teufaafaigaluegaina o se seti o 120 sima faafefiloi laau

Ole aofa'i ole tupe fa'afaigaluega ile la'au fa'afefiloi sima e fa'atatau ile vaega nei:

1. La'au fa'afefiloi sima sa fuafuaina muamua.

O le mafuaʻaga autu lea, ona o le faʻamoemoeina o le gaosiga o nofoaga faʻafefiloi sima e ese, o le aofaʻi o tupe teufaafaigaluega e ese foʻi, faʻapipiʻi masini faʻapipiʻi sima tetele, maualuga-fua, tupe faʻaalu tele.Talu ai ona o le gafatia o le gaosiga na muai fuafuaina e fai si tele, e manaʻomia ai le numera o meafaigaluega ma mea e manaʻomia i le fale faʻafefiloi sima e tatau ona fetaui ma nisi o manaʻoga, ma o le a faʻateleina ai le tupe faʻaalu mo le galuega atoa.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le 180-ituaiga sima faʻafefiloi laau faʻafefiloi sili atu nai lo le 90-ituaiga sima.Fa'afaigaluegaina meafaigaluega nofoaga, aua o le masini lava ia o se fa'ata'ita'iga tele, o lona mamanu ma le gaosiga gafatia e toetoe lava fa'aluaina le tele e pei o le 90 nofoaga, o lea o se fa'afaigaluegaina o meafaigaluega tetele tetele e masani lava.O le mea moni, e talafeagai mo le tele o tagata fa'atau pisinisi e fa'atau mai le tele e tasi le ituaiga o sima fa'afefiloi i totonu o latou lava tamaoaiga i le tele e mafai ai.A uma mea uma, o meafaigaluega tetele e mafai ona aumaia ai le tele o galuega ma tupe mama.Ioe, afai e mo galuega faufale, o le a lava, ma e mafai ona e fuafuaina le ituaiga meafaigaluega e faʻatau e tusa ai ma ou manaʻoga moni.

2. Ole fua ole fale fa'afefiloi sima e aofia ai le fola o le tele o nofoaga fa'afefiloi ma nofoaga fa'afefiloi, mea faigaluega fa'avae ole fale fa'afefiloi sima atoa, ma isi.

I lea tulaga, o le fale fa'afefiloi sima fa'apisinisi e sili atu le tau nai lo le fa'ainisinia lautele.Ina ia maualuga, o le tau o meafaigaluega i lona lava nofoaga oloa e maualuga atu nai lo le fale inisinia.E le gata i lea, o le aotelega o tupe teufaafaigaluega e maua mai i meafaigaluega faʻafetaui o le nofoaga o oloa ma le avanoa o loʻo nofoia o le a sili atu le maualuga nai lo le fale inisinia.E manaʻomia foʻi ona fai se filifiliga e tusa ai ma manaʻoga moni.o.
3. E ese'ese fo'i eseesega fa'aitulagi ma e a'afia ai fo'i le aofa'i o tupe fa'aalu e le fale fa'afefiloi sima.

Ole eseesega ole fa'aitulagi e a'afia ai le tau ole fola ole fale fa'afefiloi sima atoa ma totogi ole aufaigaluega.O le tele o eseesega faʻaitulagi, o le tele foi lea o le eseesega o manaʻoga mo le faʻatupeina.
4. I se faapuupuuga, o le a le tele o tupe e manaʻomia e teu ai i totonu o se fale faʻafefiloi sima o se vaʻaiga lautele,lea e mafai ona fuafuaina mo le faʻatauina o meafaigaluega eseese, o lona uiga, o le faʻataʻitaʻiga tutusa o meafaigaluega, ona o le eseese o le gaosiga o mamanu mamanu, le ola o le masini, ma meafaigaluega tumau, ma isi E ese foi, ae ona o le eseesega foi i le le tau o meafaigaluega na faʻatauina, e mafua ai se eseesega tele i tau o meafaigaluega, ioe, o loʻo i ai tagata gaosiga o mea tau faʻatatauga tau meafaigaluega, e masani lava ona fautuaina e faʻatau oloa gaosi oloa, aua le faʻatau ni mea gaosi laiti, e tatau ona tatou gauai atu i le maeʻa o le faʻatau. auaunaga, Ma le ola o le masini, o le ki lea i au meafaigaluega e aumai ia te oe tupe mama.

5. co-nele fa'afefiloi fa'ailoga:Fa'ailoga lauiloa lauiloa a le Itumalo o Shandong, pisinisi maualuga-tekonolosi, fa'afefiloi sima fa'amalosi masaga i le fausiaina o nofoaga fa'afefiloi sima fa'apisinisi e avea o se filifiliga lelei o fa'ata'ita'iga, nofoaga fa'afefiloi eseese fa'apipi'iina i ituaiga eseese o fa'afefiloi, Mo se fa'ata'ita'iga, 90 fa'afefiloi nofoaga fa'aoga cts1500 fa'ata'ita'iga, 120 fa'afefiloi nofoaga filifilia cts2000 fa'ata'ita'iga, 180 fa'afefiloi fa'ato'aga filifilia cts3000 fa'ata'ita'iga, 240 fa'afefiloi fa'atosina filifili cts4000 fa'ata'ita'iga, ma isi.


Taimi meli: Apr-11-2018
WhatsApp Online Chat!