Chì prublemi à cunsiderà in invistisce in un settore di 120 impianti di mischju di cimentu

A quantità d'investimentu in una pianta di mischju di cimentu hè principalmente determinata da i seguenti aspetti:

1. Capacità di pruduzzione di pianta di mischju di béton Pre-pianificata.

Questu hè u mutivu principale, perchè a pruduzzione attesa di stazioni di mischju di béton hè diversu, a quantità d'investimentu hè ancu diversa, l'equipaggiu di piantazione di mischju di béton à grande scala, d'altu rendimentu, l'investimentu relativamente grande.Perchè a capacità di pruduzzione pre-pianificata hè relativamente grande, questu esige chì u numeru di l'equipaggiu è i requisiti di materia prima in a pianta di mischju di cimentu deve risponde à certi requisiti, è questu aumenterà l'investimentu di capitale per tuttu u prughjettu.Per esempiu, a pianta di mischju di cimentu 180-tipu mischia più di u béton 90-tipu.L'investimentu di l'equipaggiu di stazione, perchè u dispusitivu stessu hè un grande mudellu, u so designu è a capacità di produzzione hè quasi duie volte quant'è 90 stazioni, cusì un investimentu d'equipaggiu à grande scala hè normale.In fatti, hè sensibule per a maiò parte di i venditori cummirciali cumprà quant'è un tipu di pianta di mischju di cimentu in a so propria ecunumia quant'è pussibule.Dopu tuttu, l'equipaggiu à grande scala pò purtà un grande pruduzzione è prufitti.Di sicuru, s'ellu hè per prughjetti di custruzzione, serà abbastanza, è pudete determinà u tipu d'equipaggiu acquistatu secondu i vostri bisogni attuali.

2. A scala di a pianta di mischju di cimentu include l'area di u pianu di parechje stazioni di mischju è stazioni di mischju, l'equipaggiu di basa di tutta a pianta di mischju di cimentu, etc.

In questu rispettu, a pianta di mischju di cimentu cummerciale costa più di l'ingenieria generale di mistura di béton.Per esse altu, u prezzu di l'equipaggiu in a so propria stazione di produttu hè più altu ch'è quellu di a stazione di ingegneria.Inoltre, l'investimentu generale risultatu da l'equipaggiu currispondente di a stazione di produttu è u spaziu occupatu serà ligeramente più altu ch'è quellu di a stazione di ingegneria.Questu hè ancu esse decisu secondu i bisogni reali.di.
3. Differenzi regiunale sò dinù differente è ancu affettanu a quantità di capitale investitu da a pianta di mischju di béton.

E sfarente differenze regiunale affettanu principarmenti u costu di u spaziu di u pianu di tutta a pianta di mischju di béton è u salariu di u persunale.Quantu più grande sò e differenze regiunale, più diverse sò i requisiti per u finanziamentu.
4. In cortu, quantu soldi hè necessariu d'investisce in una pianta di mischju di béton hè una visione generale,chì pò esse determinatu per l'acquistu di diverse equipaghji, vale à dì, u listessu mudellu di l'equipaggiu, per via di diversi fabricatori di cuncetti di disignu, a vita di a macchina, è a durabilità di l'equipaggiu, etc. u prezzu di l'equipaggiu acquistatu, risultatu in una grande diferenza in i prezzi di l'equipaggiu, di sicuru, ci sò fabricatori di fattori di calculu di u costu di l'equipaggiu, in generale hè cunsigliatu per cumprà i fabricatori di marca, ùn cumprà micca i picculi pruduttori, duvemu attente à a post-vendita. serviziu, È a vita di a macchina, questu hè a chjave per u vostru equipamentu per purtà i prufitti.

5. mixer marca co-nele:Marca famosa di a pruvincia di Shandong, impresa high-tech, mischju di cimentu furzatu à dui fusti in a custruzzione di stazioni di mischju di cimentu cummerciale cum'è una scelta ideale di mudelli, diverse stazioni di mistura dotate di diversi tipi di mischju di host, Per esempiu, 90 stazioni di mischju utilizanu cts1500 mudellu, 120 stazione di mischju selezziunà u mudellu cts2000, 180 stazione di mischju selezziunà u mudellu cts3000, 240 stazione di mistura selezziunà u mudellu cts4000, etc.


Postu tempu: Apr-11-2018
Chat in ligna WhatsApp!