Quale tipu di betoniera hè megliu per i betoniere in schiuma?

A betoniera in schiuma include un miscelatore planetariu è un mixer à doppia albero.A betoniera planetaria in schiuma funziona in modu più cumplicatu chè un mixer horizontale.Per quessa, i dui tipi di beton mixers spuma sò ancu usati in modi diffirenti.

 

U miscelatore di beton miscelatore in schiuma a doppia albero prucessu di mistura di dui rotazioni assiali, a pale genera una forza di mistura, in modu chì u materiale di agitazione in u cursu di assicurà u muvimentu radiale intensu, l'azionamentu assiale intensificatu, u materiale hè forte è completamente agitatu in un statu di ebollizione. in pocu tempu, è l'efficienza di mischju hè aumentata da 10% à 15%.L'altri blenders strutturale sò luntanu da questu.Cusì, a forma di stirring hè più diversificata, è u mischju hè più uniforme è più efficau secondu e diverse esigenze concrete.

1000 betoniera à doppia albero

U beton mixer di scuma planetaria combina u cimentu cù e bolle prudutte da a spuma chimica per furmà una bona cumminazione.A stabilità di e bolle hè alta è pò esse cuntrullata in modu efficace.

Mixer planetariu di laboratoriu


Tempu di post: Apr-17-2019
Chat in ligna WhatsApp!