Betoniera planetaria mobile rapida in vendita

 

A betoniera planetaria pò copre u cilindru di mistura in 30 seconde, chì dipende principalmente da u disignu di u mischju di u betoniera planetaria.Layered, densu è cuntinuu.Funzionamentu simplice, mantenimentu faciule, bellu disignu di l'equipaggiu, struttura compatta adatta per diverse linee di produzzione.

 

U beton mixer planetariu pò fà chì l'equipaggiu abbia una bona prestazione di mischju à traversu una pista di mistura planetaria. L'equipaggiu pò esse usatu per a mistura di disperse è a distribuzione di mischju. U tempu di mischju è a forza di mistura di l'equipaggiu di u mixer planetariu di l'arbre verticale sò convenienti è ponu esse aghjustati. secondu e cundizioni attuali. Finu à i requisiti di qualità di mischju sò cumpletati, U statu di mischju di l'agitatore pò esse verificatu visualmente in u prucessu di mistura.

 

Betoniera planetaria furnisce una varietà di forze meccaniche, Altre macchine di mistura ùn ponu micca ottene l'effettu di mistura di l'agitatore planetariu di l'arbu verticale ancu s'è u tempu di travagliu hè allargatu. Betoniera planetaria pò ottene una mistura di alta qualità. A distribuzione uniforme di materie prime hè cumpleta senza dannu aggregate. particelle è proprietà.

 

IMG_5947_副本


Tempu di post: 11-ghjugnu-2019
Chat in ligna WhatsApp!