Macchine di betoniera di grande capacità per a fabbricazione di blocchi di cemento

U beton mixer à duppiu arbre pò esse usatu per a produzzione di massa di cimentu. U beton mixer guida a lama di agitazione per eseguisce a cisura, spremitura è vultà u materiale in u cilindru attraversu u muvimentu rotativu di l'arburetu di agitazione, in modu chì u materiale hè cumplettamente. mischjà in u muvimentu relativamente vigoru, cusì chì a qualità di mischju hè bona., bassu cunsumu d'energia, alta efficienza è cusì.

betoniera js1000

U modu di travagliu di u mixer twin-shaft determina a so gamma di usu - mischju rapidu à alta velocità.I mixers twin-shaft sò soprattuttu usati per a custruzzione in situ o cuncentrati in l'usu di stazioni di mischju cummerciale, cumpresi pering in situ, ponti ferroviari à alta velocità, etc. A causa di a necessità di migliurà l'uniformità di mischju, ùn hè micca adattatu per l'industria di mischju di alta precisione.

betoniera di grande capacità

U beton mixer twin-shaft hè oghji largamente usata in prughjetti di béton à grande scala.A causa di a so veloce di mistura efficiente per risponde à i bisogni di a custruzzione di l'ingegneria, hè assai elogiatu in l'industria.


Tempu di post: May-06-2019
Chat in ligna WhatsApp!