JS1000 beton mixer price JS1000 béton mixer vantaghju di u produttu

Introduzione à u JS1000 Concrete Mixer

JS1000 beton mixer hè ancu chjamatu 1 beton mixer quadru.Appartene à a serie di miscelatori forzati à doppia albero.A produtividade teorica hè 60m3/h.Hè cumpostu di cementing bin, sistema di cuntrollu è piattaforma di macchina batching.Hè cumpostu da a stazione di mischju di béton HZN60 cù un altu gradu d'automatizazione è una bona qualità di mistura.Alta efficienza, bassu cunsumu d'energia, pocu rumore, funziunamentu convenientu, veloce di scaricamentu veloce, longa vita di serviziu di rivestimentu è lama, mantenimentu convenientu è cusì

Js1000 prezzu di betonieraJS1000 Bétonnière à double arbre

 

JS1000 struttura beton mixer è principiu di travagliu

JS1000 betoniera furzata a doppia albero hè custituita da alimentazione, agitazione, scaricamentu, fornitura d'acqua, elettricu, coperchio, chassis è gambe.Il s'agit d'une bétonnière à double spirale.U mixer hà un novu cuncettu di cuncepimentu, un travagliu squisitu, una qualità eccellente è una larga applicazione.U sistema di stirring hè cumpostu da un riduttore, un ingranaghju apertu, un tank di agitazione, un dispositivu di agitazione, una stazione di pompa idraulica è simili.A betoniera prodotta da CO-NELE hè dotata di un meccanismo di putenza cunnessu à u mecanismu di trasmissione è un rullu guidatu da u mecanismu di trasmissione, è un ingranaggio anulare disposti intornu à u cilindru di tamburu hè muntatu nantu à u cilindru di tamburu, è un ingranaggio ingranatu cù u cilindru. l'anellu hè dispostu nantu à l'arbre di trasmissione.

bétonnière à double arbreJS1000 Bétonnière à double arbre

 

JS1000 vantaghju di u produttu di beton mixer

1. A pompa d'oliu lubricating electricu pò aduprà NLGI oliu lubricating secundariu o terziariu per fà u sigillu di l'estremità di l'arburu megliu è più efficiente di carburante;

2. U dispusitivu stirring adopra a tecnulugia patentatu di 60 gradu arrangement angle.U bracciu di mischju hè streamlined, uniformemente agitatu, cù bassa resistenza è bassu rapportu di mantenimentu di l'assi.

3. U slump béton in u mixer pò esse monitored in ogni mumentu è cambiatu in ogni mumentu à furnisce guaranzia per l 'utilizatori à pruducia beton high quality;

4. U cuncettu di cuncepimentu scientificu è dati sperimentali affidabili riducenu l'attrito è l'impattu di u materiale in una larga misura, u flussu di materiale hè più ragiunate, u tempu di mischju hè assai accurtatu, l'efficienza di mistura hè migliurata, è u cunsumu d'energia in agitazione hè ridutta. ;

5. A lama di mischju hè più di duie volte quant'è l'ordinariu mixer twin-shaft.U cinturione di l'anellu esterno spinge u materiale per furmà un statu di ebollizione in u canna, è a lama di l'anellu internu taglia a direzzione radiale.A cumminazzioni di i dui in pocu tempu hè per u materiale.Ottene un mischju viulente è pienu.

6. A spesa di un grande spaziu è u disignu di l'utilizazione di u voluminu bassu, u spaziu spaziosu facilita a mistura;a lama spirale esterna spinge continuamente u materiale per furmà una circulazione à alta velocità, cù una carica d'impattu bassu è un bassu cunsumu d'energia;dopu à una prova di paragone strettu, hè relativamente tradiziunale agitatu.L'ospite pò salvà più di 15% energia;

7. A lama hè fatta di ghisa in lega d'altu cromu resistente à l'usura, è u dispusitivu di stirring perfettu migliurà u flussu, reduce l'attrito è l'impattu di a sabbia è di ghiaia nantu à a lama, è a vita di serviziu pò esse più di 60 000 lattine.

betoniera

 

Prezzu JS1000 beton mixer

Beton mixer one-party, mixer JS1000, assai clienti chì cumprà machini di mischju di béton per a prima volta sò facilmente defrauded da "trappule di prezzu bassu".CO-NELE Xiaobian hè vinutu per discutiri cun voi quantu u prossimu beton mixer hè raghjone.

Prima di tuttu, fighjemu i fatturi chì affettanu u prezzu di u beton mixer, ci sò trè pruduttori principali, cunfigurazione di l'equipaggiu, serviziu dopu a vendita.Fighjemu un ochju à l'analisi unu per unu.

U fabricatore

Per u listessu tipu di beton mixer 1-square, i grandi fabricatori sò più caru cà i picculi pruduttori.Questu hè chì e parti di l'equipaggiu di i grandi fabricatori sò marchi cunnisciuti, durable è di bona qualità.A maiò parte di i mixers pruduciutu da i picculi pruduttori utilizanu pezzi di ricambio di marca varii, a qualità ùn hè micca garantita, è hè faciule di malfunzione.In più di u fattore di prezzu, hè più impurtante di cunsiderà u fattore di rendiment.

Cunfigurazione di u dispusitivu

A betoniera quadrata 1 hà diverse cunfigurazioni cum'è cunfigurazione standard è cunfigurazione simplice.U numaru di pezzi utilizati per diverse cunfigurazioni hè ancu diversu, è u prezzu hè naturalmente diversu.Certi mixers sò boni, ma a cunfigurazione pò esse relativamente simplice, è i clienti anu bisognu di cunsiderà se a cunfigurazione pò risponde à i so bisogni attuali.

Serviziu dopu a vendita

U beton mixer 1 quadru deve analizà se u prezzu hè raghjone.Chì sò l'articuli inclusi in i soldi chì u cliente hà da pagà per?Hè u costu di un solu equipaggiu o u tarifu di l'impegnu di u serviziu dopu a vendita?Sè ci sò dui mudelli di béton uniformi di 1 beton mixer quadru, a diffarenza di prezzu di l'equipaggiu hè 5.000 yuan, ma a qualità di u mixer di u 5000 hè bona, u serviziu dopu a vendita hè perfetta, un pocu cuntrastu, crede chì vi sarà. avè una decisione.

Dunque, pò esse cunclusu chì: 1 beton mixer quadru hè raghjone, ùn pò micca solu fighjà u prezzu di l'equipaggiu, ma dipende ancu da u fabricatore, a cunfigurazione di l'equipaggiu, u serviziu dopu a vendita, considerazioni cumpletu è poi paragunate i quotes, ricordate un sentenza, u listessu prezzu per vede a cunfigurazione, A stessa cunfigurazione per vede u prezzu, a forza hè abbastanza un serviziu.


Tempu di pubblicazione: 24-ottobre-2018
Chat in ligna WhatsApp!