HZN60 grande impianto di miscela di béton prefabbricatu dedicatu JS1000 beton mixer

60 grande pianta di mistura di béton dedicataBetoniera JS1000
Caratteristiche di u miscelatore di béton JS à doppia albero: gamma completa di cuncepimentu pesante, cù alta produzzione è super durable.

 

betoniera js1000

Betoniera JS1000

Dispositivu di mischju
A direzzione assiale è radiale di u bracciu di mischju sò razionalizzate.Durante u prucessu di mischju, micca solu l'effettu di tagliu radiale hè generatu nantu à u materiale, ma ancu l'effettu di spinta assiale hè più efficau, cusì chì l'agitazione materiale hè più intensa, è u béton hè in un statu homogeneu in pocu tempu, è U disignu unicu di u dispusitivu di mischju migliurà l'utilizazione di cimentu.
Trasmissioni
Impulsatu da un riduttore planetariu, u disignu hè compactu, cù una trasmissione liscia, pocu rumore è una longa vita di serviziu.

 

Sistema automaticu di lubrificazione di grassu
Tutti i punti di lubricazione sò lubricati da a pompa di grassu elettricu attraversu u distributore progressivo.A pressione di grassu hè alta, a viscosità hè grande, è u cunsumu di energia hè chjuca, chì riduce a contaminazione di u grassu à u béton.

 

Dispositiu di scaricamentu idraulicu
U fenomenu chì a scarica pneumatica ùn hè micca abbastanza per apre a porta di scaricamentu per via di una pressione di l'aria insufficiente hè evitata, è l'angolo di "mezza apertura" pò esse regulatu arbitrariamente, è u dispusitivu di apertura manuale di a porta hè furnitu, è in u statu d'emergenza. , u manicu di scaricamentu manuale pò esse apertu è scaricatu pressendu a porta Materiale.
U miscelatore furzatu à doppia albero hà e caratteristiche di brevi tempu di mischju, scaricamentu rapidu, mischju uniforme è alta produtividade.Puderà ottene un bonu effettu di mischju per a secca dura, plastica è diverse proporzioni di cimentu.U liner di u mixer è a lama di mischju sò trattati apposta cù materiali resistenti à l'usura.U supportu unicu di l'estremità di l'arburu è u tippu di sigillatura migliurà assai a vita di serviziu di a macchina principale.

60 grande pianta di mischju di béton

60 grande pianta di mischju di cimentu prefabbricatu

Mélangeur à deux arbres Conele: JS750, JS1000, JS1500, JS2000, JS3000, JS4000, JS5000 è altri mudelli, ponu esse usatu cum'è unòspite stazione di mischju è sfarenti tippi di macchina batching serie PL per furmà una stazione di mistura di béton.

JS1000 beton mixer è PLD1600 batching machine formanu 50 o 60 beton missing station equipment, chì ponu mischjà béton duru seccu, beton plasticu, béton fluidu, béton aggregate ligeru è diversi mortare, adattatu per diversi prughjetti di custruzzione è custruzzione prefabbricata.Applicazione di fabbrica.


Tempu di post: Jul-11-2018
Chat in ligna WhatsApp!