Betoniera in Foame Per a Produzione di Béton Ligeru

L'agitatore di cimentu di schiuma hà un disignu unicu di agitazione in direzzione di dui assi è un disignu unicu di struttura di lama.Stu rende u paese Tongning scuma cù parechje setti di foglie ripetutamente stirred è stirred rapidamente.A so essenza hè attraversu u principiu di a scuma fisica, l'equipaggiu di stirring hè bonu.

Stazione di pompa idraulica

U mischju di beton di schiuma prucessu di mischju di dui rotazioni assiali, a forza di mistura prodotta da a lama, in modu chì u materiale di agitazione per assicurà u muvimentu radiale intensu, l'accionamentu assiale intensificatu, u materiale in u cilindru di mistura in un statu di ebollizione per un cortu periodu. di tempu intensu è pienu stirring, stirring speed

2345截图20180808092614

U miscelatore di cemento in schiuma fattu di pannelli di muru di schiuma hè avà prumossu vigorosamente i materiali di prutezzione di l'ambiente verde, a produzzione di pannelli di muru hà u vantaghju senza pari di l'altri pannelli di muru, pannellu di muru CO-NELE in u clima di supermercati ùn pareranu micca perle d'acqua di condensazione. cù effettu waterproof, umidità.


Tempu di post: Apr-10-2019
Chat in ligna WhatsApp!