In e linee di pruduzzione di mattoni di pavimentazione in cimentu, una rivoluzione in a tecnulugia di miscelazione trasforma tranquillamente a qualità di u produttu è l'efficienza di a pruduzzione.
In u prucessu di pruduzzione di mattoni di pavimentazione in cimentu, l'uniformità di u prucessu di mischju determina direttamente a resistenza, a durabilità è l'aspettu di i mattoni finiti. L'attrezzatura di mischju tradiziunale hà longu affruntatu prublemi cum'è u pilling di materiale, a distribuzione irregulare di u culore è i punti morti, chìCoNele Machinery Co., Ltd.A tecnulugia innovativa di mischju planetariu si sta affrontendu gradualmente.
In a pruduzzione di mattoni di pavimentazione in cimentu culuritu, e macchie superficiali causate da u pilling di materia prima anu longu afflittu parechji pruduttori.
Una distribuzione irregulare di u culore di u materiale ùn solu affetta l'aspettu di i mattoni di pavimentazione, ma riduce ancu e so proprietà meccaniche è a so durata di vita.
Inoltre, i prublemi cum'è u materiale chì si attacca in u tamburu di miscelazione è a difficultà di pulizia riducenu significativamente l'efficienza di a produzzione è aumentanu i costi di manutenzione.
Di fronte à sti sfidi cumuni di l'industria, Qingdao CoNele Machinery Co., Ltd. offre suluzioni innovative cù i so miscelatori planetarii à albero verticale di a serie CMP.
A serie Conele CMP à albero verticalemiscelatori planetariutilizanu u principiu planetariu in contracorrente, cù un mecanismu di trasmissione appositamente cuncipitu chì ottene direzzioni di rotazione è rivoluzione opposte.
Stu metudu di muvimentu crea un muvimentu relativu più intensu trà i materiali, rinfurzendu l'interazione di taglio è impedendu efficacemente l'agglomerazione.
Ancu i grumi di materiale esistenti sò rotti è dispersi durante stu prucessu, assicurendu una miscelazione uniforme.
Per a miscelazione più esigente di u stratu di copertura, u miscelatore planetariu ultrarapidu CMPS750 eccelle. I so raschiatori inferiori è laterali, cuncepiti in modu unicu, rimuovenu continuamente u materiale residuale da u tamburu di miscelazione, assicurendu chì ùn ci sia accumulazione.
In un tipicu impianto di miscelazione di mattoni per pavimentazione in béton, una betoniera planetaria CMP2000 hè aduprata per u materiale di basa, mentre chì una betoniera ultraveloce planetaria CMPS750 hè aduprata per u stratu superiore.
Questa cunfigurazione sfrutta pienamente i punti di forza di ogni mudellu d'equipaggiu, ottenendu un equilibriu ottimale trà efficienza di pruduzzione è qualità.
U CMP2000, cum'è miscelatore di materiale di basa, pò trasfurmà in modu efficiente u béton seccu, semi-seccu è plasticu. A so putente capacità di miscelazione assicura un materiale di basa uniforme è densu.
U CMPS750, cuncipitu specificamente per i tessuti, presenta un mecanismu di miscelazione rapida chì impedisce efficacemente u pilling, ottene una distribuzione di culore più uniforme è mantene a qualità di a superficia di e piastrelle di pavimentazione.
04 Vantaghju Tecnicu: A Miscelazione Zero-Dead-Zone Garanzia a Qualità
U vantaghju tecnologicu principale di u miscelatore planetariu verticale reside in a so traiettoria di muvimentu cumpostu planetariu.
Stu cuncepimentu permette à e lame di mischju di ghjunghje à ogni angulu di u tamburu di mischju, eliminendu cumpletamente i punti morti è e zone di accumulazione di materiale cumuni in i miscelatori tradiziunali.
Questa caratteristica di mischju à zona morta zero hè particularmente impurtante in l'industria di u béton prefabbricatu.
Pò risponde à i requisiti di diverse caratteristiche di qualità di u béton, nuove proporzioni di mischju avanzate è mischju di aggregati non tradiziunali.
Pò ottene una miscelazione cumpleta di béton seccu, semi-seccu è plasticu, è ancu di béton cù diverse proporzioni di mischju, in un tempu assai cortu.
05 Applicazione diffusa è altu ricunniscenza industriale
I miscelatori planetari verticali di Conele ùn solu eccellenu in l'industria di i mattoni di pavimentazione in cimentu, ma sò ancu largamente aduprati in una varietà di industrie, cumpresi i cumpunenti prefabbricati, i materiali refrattari è i materiali di custruzzione ceramici.
In lugliu di questu annu, Xu Yongmo, presidente onorariu di l'Associazione Cinese di i Prodotti di Calcestruzzo è Cementu, è a so delegazione anu visitatu Conele Machinery Equipment Co., Ltd. per a ricerca è u scambiu.
I dirigenti di l'associu anu ricunnisciutu cumpletamente a cumpetitività fundamentale di Conele Machinery in a ricerca è u sviluppu di l'attrezzatura di mischju è l'applicazione di e realizzazioni scientifiche è tecnologiche.
Cum'è una sucietà leader in l'industria di l'attrezzatura di miscelazione, Conele Machinery sfrutta u so rolu di leadership per injectà un novu impulsu in u sviluppu di alta qualità di l'industria.
06 Prospettive future: A tecnulugia di miscelazione cuntinueghja à evulvà
Mentre i requisiti di l'industria di a custruzzione per e prestazioni di i materiali cuntinueghjanu à cresce, crescenu ancu e richieste di tecnulugia di mischju.
Conele Machinery hà ottenutu una transizione da l'operazioni offline à quelle in linea attraversu a piattaforma cloud digitale MOM, cuncentrandosi nantu à quattru aspetti chjave: fabricazione snella, automatizata, in rete è intelligente, per creà un attellu di fabricazione intelligente.
L'introduzione di robot di saldatura IGM austriaci è di robot di saldatura giapponesi FANUC cumpletamente automatichi per a pruduzzione di massa hà purtatu à miglioramenti generali di a qualità di u produttu, riduzioni di i costi è una maggiore efficienza.
I diversi equipaghji di mischju cù diversi meccanismi di mischju in u centru di laburatoriu furniscenu un sustegnu cruciale per l'avanzamentu di u sviluppu tecnologicu di l'industria.
Cù u so design unicu è e so prestazioni eccezziunali, u miscelatore planetariu verticale di Coneline Machinery hè diventatu l'attrezzatura preferita per un numeru crescente di pruduttori di piastrelle di pavimentazione in cimentu.
Mentre a dumanda di u mercatu per a qualità di e piastrelle di pavimentazione cuntinueghja à cresce, si prevede chì sta tecnulugia di miscelazione planetaria in contracorrente diventerà u novu standard di l'industria.
Da e piccule fabbriche di cumpunenti prefabbricati à e grande linee di pruduzzione di mattoni, da e superfici di piastrelle di pavimenti culurite à diversi prudutti di cimentu specializati, e suluzioni innovative di mischju di Coneline stanu spinghjendu tutta l'industria versu una maggiore efficienza, una qualità più alta è un sviluppu più rispettuosu di l'ambiente.
Data di publicazione: 13 d'ottobre di u 2025

