1 kupita Block piliki mixer tulaga masani

folasaga

O lo'o fa'aogaina mea fa'afefiloi sima a le Planetary i le tele o laina gaosiga o fale gaosi oloa ona o le maualuga o le fa'afefiloi, fa'afefiloi lelei ma le fa'aogaina o alamanuia.

JN1000 MP1000 Alamanuia paneta fa'ameamea fa'afefiloi sima

Le Fa'amanuiaga ole fa'afefiloi piliki Block

1. O le faʻaitiitia o le saoasaoa pateni e mafai ona tufatufaina lelei le paleni o le malosiaga i masini faʻafefiloi taʻitasi, faʻamautinoa le lelei ma le maualalo o le faʻaogaina o le paluga e oʻo lava i lalo o tulaga ogaoga o gaosiga.I le taimi lava e tasi, e faʻasaoina avanoa.Pe a faʻatusatusa i le pusa faʻaleaganuʻu masani, o le avanoa faʻaleleia o le mea faʻafefiloi e mafai ona faʻateleina e 30%.

2.O le masini faʻafefiloi e gaoioi i le tele o itu, ma o le mea faʻafefiloi e le mafua ai le faʻamavaeina, faʻamavaeina, stratification, ma le faʻaputuina.E fetaui lelei i le maketi o loʻo iai nei.

3.O le galuega faʻapitoa e mafua ona o le mamanu o lona faʻafefiloi manatu - paneta agitation, lea e mafai ona tipi, taʻavale ma taʻavale i itu eseese ma avanoa e aunoa ma le faʻafefiloi, ma o le paneta faʻafefiloi faʻafefiloi e malosi ma filemu.Fa'aitiitia le fa'aogaina o le malosi e ala i le fa'aogaina o le fa'avevesi.

Fa'amea Sima Falaneta

O le paluga paneta e tele mea lelei ma faʻapolofesa.E mafai e le faʻaitiitiga faʻapolofesa faʻapolofesa ona iloa le fetuunaiga otometi o le masini, faʻafetaui i le mamafa o le avega o meafaitino, faʻasaoina le tele o le malosi, ma o le faʻafefiloi e mafai ona vave ufiufi le aofaʻi tele o paʻu faʻafefiloi, faʻatoʻilaloina tu masani.O faʻaletonu o le faʻafefiloi e sili atu ona talafeagai mo le faʻatulagaina o fuafuaga o le laina gaosiga nai lo le faʻafefiloi o le aofaʻi tutusa.

 


Taimi meli: Nov-17-2018
WhatsApp Online Chat!