Riassuntu di l'equipaggiu di betoniera planetaria verticale

Attualmente, cum'è un equipamentu populari per a machina di mischjà, i beton mixer planetarii verticali anu una larga gamma di applicazioni in l'industria è anu vantaghji forti in l'usu di l'equipaggiu.I vantaghji di i miscelatori planetarii verticali sò i seguenti:

A verticalebetoniera planetariapò pruduce rapidamente uniformità di mistura d'alta qualità in pocu tempu senza dannà a mistura.
U miscelatore planetariu à albero verticale opera in modu efficiente è stabile.A betoniera planetaria verticale hà un ciculu di pruduzzione di materiale cortu è ùn ci hè micca un intervallu di batch per un usu à longu andà.

 

bétonnière planétaire05_副本1
U miscelatore planetariu verticale gestisce i materiali in modu affidabile.U mixer planetariu di l'assi verticale pò compie u mischju rispunsevuli, è à u stessu tempu, pò assicurà chì l'usura di l'equipaggiu hè minimizzata.I pezzi d'usura per a sustituzione regulare sò faciuli di rimpiazzà è a rata di fallimentu di l'equipaggiu hè bassa.
U miscelatore planetariu verticale hà un bassu cunsumu d'energia, è a capacità di mischju formata da una tecnulugia di operazione cumplessa sustene diverse forme di mischju di materiale.Sta tecnulugia di mischju hè determinata da u principiu di mischju.À u listessu tempu, u beton mixer planetariu verticale hà bassu cunsumu d'energia è cunsumu d'energia.Cunversione forte.

bétonnière planétaire06_副本
U miscelatore planetariu verticale hà un disignu flessibile è un voluminu destre.Dispone liberamente e linee di produzzione, u layout hè scientificu è raghjone, è u costu di basa di l'investimentu hè significativamente ridottu.
U miscelatore planetariu à albero verticale hè cuncepitu è ​​operatu cù un fattore di sicurezza elevatu, operazione simplice è mantenimentu faciule.


Tempu di Postu: Apr-03-2020
Chat in ligna WhatsApp!