JN1000 MP1000 Betoniera industriale planetaria prefabbricata

30

Mixer planetariu MP1000 Descrizzione di u pruduttu

Specifiche di u betoniera planetaria MP1000
U voluminu di riempimentu 1500 L
Volume di output 1000 L
Forza di mischju 37 kW
Scarico idraulico 3 kw
Una stella mixta 2 pc
Lame di mischju 32 * 2 pezzi
Un raschiu laterale 1 pc
Un raschiu di fondu 1 pc

 

Perchè i nostri clienti sceglienu una betoniera planetaria à albero verticale FOCUS?

A serie FOCUS MP di miscelatori planetarii cù fusti verticali permette u mischju rapidu di tutti i tipi di béton di qualità (seccu, semi-seccu è plastica).A grande versatilità di a betoniera planetaria FOCUS MPvertical shaft li permette di esse aduprata micca solu in a produzzione di béton, ma ancu in a mistura di materiali per a produzzione di vetru, ceramica, materiali refrattari, etc.

 

 

betoniera

  E caratteristiche principali di u beton mixer verticale sò i seguenti:

1. facilità di mischjà apposta cuncepitu fà u mischju più veloce è più homogeneous, è i lame cast Ni-duru sò più wearable.

2. Fornitu di un accoppiamentu miccanicu è un accoppiamentu idraulicu (opzione), chì prutegge i dispusitivi di trasmissione da sovraccarichi è impatti.

3. L'unità di riduzzione di u beton mixer planetariu verticale, cuncepitu specificamente per una distribuzione equilibrata di u putere à i diversi dispusitivi di mistura, assicura una rotazione di pocu rumore senza backlash ancu in cundizioni di travagliu severi.

4. Facilità d'accessu per mantenimentu è pulizia.

5. U sistema di lavatu d'alta pressione è u sensor d'umidità SONO-Mix basatu in TDR sò opzioni.

6. Da a selezzione di mudellu ottimali à u miscelatore di béton planetariu verticali customizati per a situazione d'applicazione speciale, FOCUS pò offre una gamma completa di supportu tecnicu è servizii di mantenimentu.


Tempu di Postu: Set-14-2018
Chat in ligna WhatsApp!