Miscelatori refrattari intensivi CQM330 d'alta efficienza cù capacità di carica 330L

CQM330 Intensive Mixers Refrattarii Applicazione di u produttu

Progettamu, producimu è furnimu lotti è macchinari continui è sistemi per a trasfurmazioni di materie prime, composti, rifiuti è residui in i seguenti campi:

Refrattarii, Ceramica, Vetru, Materiali di Costruzione, Chimica, Sabbia di Fonderia, Metallurgia, Energia, Catalizzatore Denox, Grafite di Carbone, Flussu di Saldatura, etc.

 

 

CQM330 Miscelatori Refrattari Intensivi

CQM330 Intensive Mixers Refrattari Caratteristiche principali

1) Una padella rotativa di mistura chì trasporta continuamente u materiale à l'attrezzu di mistura rotanti, cumpresi i currenti contra-fluenti di materiale cù un differenziale d'alta velocità.

2) Una padella rotativa inclinata, chì inseme à un raschiu murale multifunzione stazionariu produce un flussu verticale elevatu.

3) Un rascatore multifunzione murale cuncepitu per prevene l'accumulazione di residui nantu à i mura è a superficia di u fondu di a padella di mischju è per accelerà a scaricazione di materiale à a fine di u ciculu di mischju.

4) Disegnu robustu è di mantenimentu minimu. Facile rimpiazzamentu di lame di mischju. A forma è u numeru di lame di mischju sò adattati à u materiale di prucessu.

5) U modu di funziunamentu intermittenti o cuntinuu opzionale.


Tempu di pubblicazione: 15 settembre 2018
Chat in ligna WhatsApp!