Cina Top CMP1000 Concrete Mixer for Sale in Jamaica

CMP1000 pianeta béton mixer hè cun alta qualità è alta efficienza, tutta a trasmissioni di a macchina hè liscia, alta efficienza di mischju, homogeneità di mischjà hè alta (senza agitazione d'angulu), u dispusitivu di sigillatura unicu ùn esiste micca prublema di materiale di fuga di slurry di fuga, durabilità forte.

 

 

Vantaghji di beton mixer planetariu

1.Planet beton mixer cum'è l'attuale produzzione di materiali di custruzione, mischju di materiale resistente, prutezzione ambientale, ceramica è altre industrii necessarii equipaghji di mischju efficienti, u so effettu di mischju hè assai prominente.

2.Planetary mixer through the scientific design of the planetary mixing device, per assicurà u funziunamentu di mischjà liscia, mischjendu trajectoria in tuttu u cilindru missing, mixer planetary mixing uniformity hè altri tipi di machini mischjendu ùn ponu esse rimpiazzati.

 

U muvimentu di u beton mixer planetariu co-nele hè statu studiatu per parechji anni, nantu à a basa di a prova di campu è un riassuntu di l'alta efficienza di mischju è l'omogeneità di mischjà di una curva di muvimentu Angle non mortu,L'orbita di u pianeta béton mixer. hè superimpostu cù a rotazione di u mischju di output, stu prucessu appartene à u mudellu di crescita, l'agitazione hè rapida è risparmiu di travagliu, è a curva di pista appartene à a struttura cù strati prugressivi è più è più intensivi. Per quessa, alta homogeneità (alta uniformità di mischju) è alta efficienza di agitazione.

Mixer refrattari   Bétonnière CMP1000 Planet


Tempu di post: 25-May-2019
Chat in ligna WhatsApp!