Novità di miscelatori refrattari cuncepiti da CO-NELE

 

Mixer refrattariu hè capaci di mischjà ogni tipu di materiali cù una forte fluidità, cum'è polveri è particeddi solidi, etc. In u muvimentu di mischjà, l'effettu di a forza centrifuga face chì i materiali cù densità differenti produci un attritu è ​​un mischju efficiente, per ottene un effettu diffusione efficace. .

 

Effettu di cunversione d'alta efficienza di u miscelatore refrattariu sottu à a prumuzione di l'arnesi di agitazione, u putere putente hè furmatu in pocu tempu per migliurà a rata di cunversione di l'energia, u disignu di l'aghjustamentu di veloce è lenta hè fattu per assicurà a mistura sincrona di qualità di materiale d'alta efficienza, chì hè adattatu. per u layout di diverse linee di produzzione.

 

U miscelatore refrattariu pò accelerà a pruduzzione successiva è a granulazione di materiali per assicurà a qualità di mistura di materie prime.

 

U disignu di a struttura di u mixer refrattariu hè compactu è raghjone, chì pò fà a dispersione è a mistura di materiali cumpleta rapidamente.

 

IMG_5254


Tempu di post: 15-ghjugnu-2019
Chat in ligna WhatsApp!