Bona Betoniera Planetaria cù a Nova Tecnulugia

 

U beton mixer planetariu hè prufessiunale, strumentu mischju pò esse cumminati cù rotazione è rivoluzione, tramindui pruduce a forza opposta nantu à l'impattu materiale hè più grande. A pista di mistura pò copre tuttu u cilindru di mistura, è i materiali in ogni angulu ponu esse agitati, cusì l'uniformità hè più altu.

 

A betoniera planetaria risponde à e diverse esigenze, è l'equipaggiu di mischju cuncepitu è ​​fabbricatu in cunfurmità cù i normi industriali ponu risponde à i standard cù una forza forte.

MIXER PLANETARIbetoniera planetaria

 

Caratteristiche di u betoniera Planet

1.Planetary beton mixer pò ghjunghje sin'à u cuntrollu di precisione mischjà attraversu mischjà differenziale, è scuntrà i bisogni di diversi industrii.

2.The beton mixer planetariu hè di bonu disignu, struttura compacta, è u materiale di u canna finitu è ​​lama di mischjà hè falsificata cù l'acciaio in lega in stretta cunfurmità cù u standard di l'industria.

3.Planetary beton mixers pò ièssiri usatu in parechji industrii

CMP3000 MIXER PLANETARY BETON

Planet béton mixer cum'è l'attuale pruduzzione di materiali di custruzzione, mischju di materiale resistente, prutezzione di l'ambiente, ceramica è altre industrii necessarii equipaggiu di mischju efficiente, u so effettu mischju hè assai prominente.U miscelatore planetariu assicura u funziunamentu liscio di u mischju da u disignu scientificu di u miscelatore planetariu

 

 


Tempu di post: 20-May-2019
Chat in ligna WhatsApp!