Betoniera forzata Js in vendita

Quandu u mischju di beton furzatu travaglia, u materiale hè divisu, alzatu è impactatu da a pala, cusì chì a pusizione mutuale di a mistura hè continuamente redistribuita per ottene u mischju.I vantaghji di stu tipu di mixer sò chì a struttura hè simplice, u gradu di usura hè chjuca, i pezzi di vestiti sò chjuchi, a dimensione di l'agregatu hè certa, è u mantenimentu hè simplice.

bétonnière à double arbreU miscelatore di beton furzatu hè u tipu di miscelatore avanzatu è ideale in Cina.Hà e caratteristiche di alta automatizazione, bona qualità di mistura, alta efficienza è longa vita di serviziu.Hè più còmuda è più veloce attraversu u metudu di scaricamentu automaticu.L'intera macchina hà u cuntrollu di l'acqua cunvene è u putere.Putente, cunsumu d'energia bassu.

51

Vantaghji di beton mixer furzatu

(1) U mixer hà una grande capacità è alta efficienza è hè adattatu per a produzzione di cimentu cummerciale.
(2) U diamitru di u tamburinu di mischju hè a mità più chjuca di quellu di l'arburu verticale di a stessa capacità.A vitezza di l'arburetu di rotazione hè basicamente uguale à quella di l'arburu verticale.
In ogni casu, a velocità di rotazione di a lama hè menu di a mità di u tipu d'arburu verticale, cusì a pala è u liner sò menu purtati, anu una longa vita di serviziu, è u materiale ùn hè micca facilmente separatu.
(3) L'area di u muvimentu di u materiale hè relativamente cuncentrata trà i dui assi, u colpu di u materiale hè cortu, è l'azzione di pressa hè abbastanza, cusì a qualità di mistura hè bona.

2345截图20180808092614


Tempu di post: Dec-29-2018
Chat in ligna WhatsApp!