CMP1000 Vantaggio di u betoniera planetaria

Introduzione à CMP1000 Concrete Mixer

A betoniera planetaria adopra tecnulugia avanzata, tutta a macchina hà una trasmissione stabile, alta efficienza di mistura, alta omogeneità di mistura (senza agitazione d'angolo mortu), dispositivu di sigillatura unicu senza prublema di fughe, durabilità forte è facilità di pulizia interna (opzioni di l'equipaggiu di pulizia à alta pressione) , grande spaziu di mantenimentu.

025

CMP1000 Struttura di betoniera planetaria è principiu di travagliu

L'agitatore di cimentu planetariu hè principalmente cumpostu da un dispositivu di trasmissione, un dispositivu di agitazione, un dispositivu di scaricamentu, un dispositivu di sicurezza di ispezione, un dispositivu di misurazione, un dispositivu di pulizia è simili.A trasmissione è a trasmissione sò guidate da u nostru riduttore induritu apposta.Un accoppiamentu flexible o un accoppiamentu fluidu hè stallatu trà u mutore è u riduttore.A putenza generata da u riduttore face chì u bracciu agitatore effettuà sia un muvimentu autobiograficu sia un muvimentu di rivoluzione per fà u bracciu di scraper gira.Dunque, u muvimentu di stirring hà sia rivoluzione è rotazione, a pista di u muvimentu di mischju hè cumplicata, u muvimentu di stirring hè forte, l'efficienza hè alta, è a qualità di stirring hè uniforme.

064

CMP1000 Vantaggio di u betoniera planetaria

1.The beton mixer planetariu hè assai prufessiunali, è u putente funzione mischjà pò stir i materiali in tutte e direzzione.E lame di mistura agitanu i materiali per curriri secondu a trajectoria planetaria.

2.The beton mixer planetariu hà un disignu strutturale raghjone è una struttura compacta, chì pò assicurà spaziu abbastanza per a linea di pruduzzioni.

3.The beton mixer planetariu combina a rotazione è a rivoluzione per assicurà a mistura rapida di materiali senza segregazione.

4.U disegnu patentatu di a paleta di mischju di beton mixer planetariu migliurà efficacemente l'utilizazione di a lama, è u scraper di scaricamentu speciale migliurà a produtividade di u pruduttu.

17


Tempu di Postu: Nov-07-2018
Chat in ligna WhatsApp!