1 cubic Block mixer di mattoni Cunfigurazione standard

introduzione

Beton mixers Planetary sò usati in parechje linee di produzzione industriale per via di a so alta efficienza di mischju, mischju di alta qualità è adattabilità di l'industria.

JN1000 MP1000 Betoniera industriale planetaria prefabbricata

U Vantaggiu di Block mixer brick

1.U riduttore di velocità patentatu pò distribuisce in modu efficace u bilanciu di putenza à ogni dispusitivu di mischju, assicurendu un funziunamentu efficiente è pocu rumore di u mixer ancu in cundizioni di produzzione severi.À u listessu tempu, salvà u spaziu.In cunfrontu cù u gearbox tradiziunale, u spaziu di mantenimentu di u mixer pò esse aumentatu da 30%.

2.The mischju dispusitivu si move in parechje direzzione, è u materiale mischiu ùn pruvucarà segregation, segregation, stratificazione, è accumulation.Hè ideale in u mercatu attuale.

3.A funzione unica hè principalmente duvuta à u disignu di u so cuncettu di mistura - agitazione planetaria, chì pò taglià, smash and roll at different angles and spaces senza mischjà, è u mixer planetary shaft vertical hè putente è tranquillu.Reduce u cunsumu d'energia usendu agitazione.

Betoniera planetaria

U mixer planetariu hà assai vantaghji è prufessiunalità.U riduttore di cuncepimentu prufessiunale pò realizà l'ajustamentu automaticu di a macchina, adattà à u muvimentu di carica pesante di u materiale, risparmià diverse energie, è a lama di mistura pò copre rapidamente a grande quantità di tamburinu di mistura, superendu a tradizione.I difetti di u mixer sò più adattati per a pianificazione di u layout di a linea di produzzione chì u mixer di a stessa quantità.

 


Tempu di post: 17-novembre-2018
Chat in ligna WhatsApp!